FAQ

This is the heading

1. Nu am primit e-mail de confirmare a plății! S-a efectuat plata? Ce fac?
  1. Verifici dacă nu cumva spațiul de stocare (destinat emailurilor) îți este plin.
  2. Te rugăm să intri în homebank, e posibil să fi apărut o eroare în procesarea plății, iar aceasta să nu se fi efectuat.
  3. Ne trimiți un email la adresa eu@aniversez.ro și ne explici ce dificultăți ai întâmpinat.
2. Aș putea plăti întreaga sumă? Există un link creat pentru suma întreagă?
  1. Da, în site-ul aniversez.ro, la rubrica Payments, selectezi Universitatea, apoi Facultatea, introduci parola primită și vei găsi link-uri de plată pentru fiecare tranșă, dar și pentru întreaga Festivitate.
3. Am efectuat plata după expirarea deadlineului! Trebuie să fac ceva? Ce se întâmplă?
  1. Plata este înregistrată în sistem și va fi luată în considerare. Este de preferat ca acest lucru să nu se întâmple, pentru a putea efectua calculele necesare și pentru a respecta timelineul propus.
4. Am achitat din contul unei alte persoane! Cum pot anunța că este vorba despre mine?
  1. Să completezi formularul de pe site, situat sub linkurile de plată și format din 2 rubrici: Numele plătitorului, Numele persoanei pentru care se efectuează plata .
  2. Să trimită un email cu toate aceste informații la: eu@aniversez.ro
5. Aș putea efectua plata prin virament, într-un cont bancar?

a. Te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon: 0799 323 456

6. Nu am primit mesaj cu link-ul de plată! (Acest lucru apare din cauza erorilor tehnice neprevăzute).
  1. Te rugăm să accesezi site-ul aniversez.ro, secțiunea Payments, selectezi Universitatea și apoi Facultatea de care aparții și introduci parola de acces primită de la Șeful de an.
  2. Rogi un coleg sau Șeful de an să îți trimită link-ul primit prin sms de la echipa aniversez.ro.
Dacă aveți și alte întrebări ne puteți contacta în secțiunea de CONTACT a site-ului sau prin intermediul MESSENGERULUI.