FAQ
This is the heading
1. Nu am primit e-mail de confirmare a plății! S-a efectuat plata? Ce fac?
- Verifici dacă nu cumva spațiul de stocare (destinat emailurilor) îți este plin.
- Te rugăm să intri în homebank, e posibil să fi apărut o eroare în procesarea plății, iar aceasta să nu se fi efectuat.
- Ne trimiți un email la adresa eu@aniversez.ro și ne explici ce dificultăți ai întâmpinat.
2. Aș putea plăti întreaga sumă? Există un link creat pentru suma întreagă?
- Da, în site-ul aniversez.ro, la rubrica Payments, selectezi Universitatea, apoi Facultatea, introduci parola primită și vei găsi link-uri de plată pentru fiecare tranșă, dar și pentru întreaga Festivitate.
3. Am efectuat plata după expirarea deadlineului! Trebuie să fac ceva? Ce se întâmplă?
- Plata este înregistrată în sistem și va fi luată în considerare. Este de preferat ca acest lucru să nu se întâmple, pentru a putea efectua calculele necesare și pentru a respecta timelineul propus.
4. Am achitat din contul unei alte persoane! Cum pot anunța că este vorba despre mine?
- Să completezi formularul de pe site, situat sub linkurile de plată și format din 2 rubrici: Numele plătitorului, Numele persoanei pentru care se efectuează plata .
- Să trimită un email cu toate aceste informații la: eu@aniversez.ro
5. Aș putea efectua plata prin virament, într-un cont bancar?
a. Te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon: 0799 323 456
6. Nu am primit mesaj cu link-ul de plată! (Acest lucru apare din cauza erorilor tehnice neprevăzute).
- Te rugăm să accesezi site-ul aniversez.ro, secțiunea Payments, selectezi Universitatea și apoi Facultatea de care aparții și introduci parola de acces primită de la Șeful de an.
- Rogi un coleg sau Șeful de an să îți trimită link-ul primit prin sms de la echipa aniversez.ro.